3rei sud est se despart?





Conform lui Măruţă cică ar dispărea trupa de pe piaţa muzicală românească. A spus asta azi în emisiunea lui, “Happy Hour”.

Eu nu ştiu dacă să cred sau nu, dar nici glumă nu-mi pare a fi. Măruţă este imbecil uneori dar cică a vorbit serios. Apăruseră cu ani în urmă tot felul de bârfe cum că ei s-ar despărţi şi nici gând de asta.

3se e trupa copilăriei mele şi chiar dacă unii râd pronunţându-le numele habar nu au câtă muncă se poate ascunde în spatele unui brand care există de 10 ani pe piaţa muzicală. Cea mai longevivă trupă, aşa îşi începeau ziarele articolele cu ei.

Eu am criticat 3se-ul. Am zis că ar fi trebuit de mult să evolueze de la trupa cu băieţi drăgălaşi care foloseau clişee gen : “muzica e dragostea noastră”. Era strategie mă, ca să îi creadă fanele înfocate virgini şi visători la stele.

Erau maturi deja, de 10 ani pe piaţă. Trebuia să-şi ia band. Ei cântau live în concerte, mai bagau şi căteo voce peste pozitiv. Numai ăla cu ureche muzicală se prindea de fază. Dar cântau băieţii, erau buni.

Band-ul i-ar fi reinventat ca artişti. Ar fi fost o nouă etapă pentru ei şi poate cea mai bună.

Mie îmi plăceau când compuneau împreună la studio la Laur. Dar na, fiecare a vrut studio, fiecare a vrut o afacere personală. Bârfa-presa zice că albumul solo al lui Laur ar fi cauza despărţirii lor. Eu nu cred. Şi Mihai a avut album solo şi la fel s-a zis atunci. Uite că au fost împreună în continuare.

Dacă s-ar despărţi cred că doar Duţa ar mai reuşi ceva în muzică pe cont propriu. Şi poate Mihai. Dacă nu, ar câştiga din studiouri şi alte afaceri ale lor.

Sper să fie astenie de toamnă.